Menu
Your Cart

Garanție și retur

GARANȚIA LEGALĂ DE CONFORMITATE A PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiții de garanție de conformitate conform legislației în vigoare. Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:

· este incompatibilă cu natura produsului - această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durată de viață este mai mică de 6 luni;

· este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzură normală a produsului. Produsele comercializate de Mediastore.ro sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Garanția voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială. În nici într-un caz drepturile consumatorului nu sunt afectate de existența sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale. Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plata, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să rezilieze contractul privând acest produs, în condițiile art. 13 și 14.

Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt ne rezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

· valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

· importanța lipsei de conformitate;

· Dacă altă modalitate de corecție ar putea fi efectuată fără un disconfort semnificativ pentru client. (3) O soluție reparatorie va fi considerată infezabilă dacă vânzătorul nu poate furniza produse identice pentru înlocuire sau componente de schimb pentru reparație, inclusiv din lipsă de echipamente sau tehnologii adecvate. (4) Orice intervenție de reparare sau înlocuire a produselor va fi realizată într-un interval de timp rezonabil, convenit în scris între vânzător și client, fără a crea dificultăți semnificative pentru acesta, ținând cont de natura produselor și scopul pentru care acestea au fost solicitate. Intervalul stabilit nu va depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a notificat vânzătorul despre neconformitatea produsului. (5) În timpul procesului de reparație, vor fi utilizate exclusiv componente noi.

Art. 12 - Noțiunea fără plată, prevăzută la art. 10 și 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare.

Art. 13 - Consumatorul poate solicita rezolutiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

· dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

· dacă vânzătorul nu a luat măsură reparatorie într-o perioada de timp rezonabilă;

· dacă vânzătorul nu a luat măsură reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

 

Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.

RETURNARE PRODUSE  Prin primirea coletului și plata contravalorii acestuia, consumatorul a luat la cunoștință și acceptă următoarele condiții contractuale:

-Datele de identificare ale vânzătorului/profesionistului și ale consumatorului, produsele ce fac obiectul prezentului contract la distanță și prețul acestora, precum și data prezentului, sunt cele menționate pe factură.

-Drepturile și obligațiile consumatorului sunt cele prevazute in O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, și în Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

-Pentru reclamații și servicii post vânzare ne poți contacta la nr. de tel. 0769.217.365

- Ai dreptul de a te retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid sau produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intri personal sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine în posesia fizică a produselor.

-Pentru a îți exercita dreptul de retragere trebuie să informezi societatea Mediastore Systems SRL.

-Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să ne trimiţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

-Dacă te retragi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, cu excepția costurilor de transport, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursare prin ordin bancar, în acest caz ne vei indica contul și banca unde se vor vira banii sau dupa caz prin mandat poștal. În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul primirii unei dovezi din partea ta conform căreia ai trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Expedierea pachetului dvs.

 Livrarea se va efectua in 24-72h de la inregistrarea comenzii, pentru comenzile efectuate pana in ora

14:00. Pentru comenzile efectuate dupa ora 14:00 livrarea se face ziua urmatoare!

Pentru comenzile achitate prin ordin de plata livrarea se va efectua dupa efectuarea dovezii platii.

 

Taxele de expediere

 GRATUIT pentru comenzi cu valoare de peste 599 lei.

Pentru comenzile cu valoare de pana in 599 lei, taxa transportului este de 20 lei

 

RETUR 

Daca ati cumparat produsele pentru uz personal (nu ați mentionat CUI sau CIF în comanda), atunci in

calitate de client (consumator) potrivit  OUG 34/2014 aveti dreptul sa returnati produsele in termen de

14 zile calendaristice de la receptionarea acestora, fara sa menționati motivul returnarii. Cum puteti

proceda în aceasta situație?

Produsele se vor ridica de catre un curier trimis de catre noi iar plata transportului va fi suportata de

client (exceptie facand produsele cu probleme tehnice sau din cauza unei greseli a comerciantului caz in

care plata transportului va fi suportata de comerciant) In colet se va atasa o copie dupa factura si contul

IBAN in care se va face plata pentru produsele returnate.   

 

In cazul in care produsele returnate ajung la destinatie deteriorare, incomplete ( cu elemente de montaj,

suporti, telecomanda etc lipsa) sau cu urme de folosire care impiedica posibilitatea revanzarii

produsului, vanzatorul poate sa nu accepte returul sau sa ramburseze partial in functie de situatie.

 

Daca ati cumparat pentru scopurile firmei (in comanda ati introdus CUI), nu mai sunteți consumator, ci

intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveti dreptul la returnarea produselor in

14 zile calendaristice.

Produsele achizitionate din magazin se pot returna doar prin schimbul cu un alt produs. Nu se

returneaza contravaloarea acestora in bani!